خانه / دسته‌بندی نشده / ساختن کمپین های نمایشی موفق

ساختن کمپین های نمایشی موفق

تبلیغات نمایشی گوگل به شما کمک می کنید تا در همه نقاط چرخه خرید از کشف تا ثبت خرید، به مشتریان دست پیدا کنید. از طریق گسترش استراتژی دیجیتالی خود به نمایشی (Display) می توانید به افرادی که ممکن است به طور جدی در جستجوی شغل شما نباشند اما قصد خرید بالایی دارند، دست پیدا کنید و تبلیغات در گوگل به شما این امکان را میدهد که پایگاه مشتری خود را رشد دهید. برای رشد کیفیت و عملکرد در تبلیغات نمایشی مهم است که خود را برای موفقیت تنظیم کنید. در ادامه ساختن کمپین های نمایشی موفق را توضیح خواهیم داد همراه ما باشید.

مراحل ساختن کمپین های نمایشی موفق

  • ابتدا مطمئن شوید که از برچسب جهانی گوگل ادز برای ردیابی تبدیل ها و فعال کردن بازاریابی استفاده می کنید.
  • دوم، اگر روی هدایت و رهبری تولید متمرکز هستید، از reCAPTCHA برای محافظت ازسایت خود در برابر هرزنامه استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که تبدیل های با کیفیت را دریافت می کنید.
  • و در آخر بودجه کافی برای گسترش استراتژی دیجیتال خود را به نمایش اختصاص دهید.

از آنجایی که تبلیغات شما قادر به وارد شدن به حراج‌هایی نیستند که منجر به تبدیل ارزشمند شوند، بودجه محدود می تواند مانع عملکرد شما شود. بنابراین ساختن کمپین های نمایشی هوشمند، بی دردسرترین راه است. برای بدست آوردن مشتریان بیشتر با نمایش گوگل، این نوع کمپین، پیشنهادات شما را خلاقانه و با توجه به مخاطبان هدف در زمان واقعی به طور خودکار تنظیم می کند. تمام آنچه شما ارائه می دهید یک استراتژی پیشنهاد بودجه تبلیغات و دارایی های خلاقانه است.

نمایش هوشمند تبلیغات

برای واجد شرایط بودن برای نمایش هوشمند، باید از ردیابی تبدیل استفاده کنید و الزامات صلاحیت مبتنی بر تبدیل را برآورده سازید. اگر نمایش هوشمند گزینه ای در حساب شماست، استراتژی نمایش خود را از آنجا شروع کنید. نمایش هوشمند را با تبدیل حداکثر اجرا کنید یا استراتژی مناقصه CPA را هدف قرار دهید. اگر نمایش هوشمند جدید است، تبدیل های حداکثر را انتخاب کنید. از آنجایی که بودجه، شما را تا حد ممکن کارآمد می کند تا بتوانید تبدیل کنید، در صورت انتخاب CPA هدف، اطمینان حاصل کنید که بوجه شما حداقل دو برابر CPA هدف شما باشد. البته این عدد برای حالت ایده آل، 10 تا 20 برابر است.

نمایش هوشمند تبلیغات

ساخت کمپین های نمایش استاندارد

اگر نمایش هوشمند در حساب شما موجود نیست، با ساختن کمپین های نمایش استاندارد و پیام های متناسب به مشتریان جدید و موجود برسید. این یک استراتژی موثر برای حساب های جدید یا کوچک بدون سابقه تبدیل یا با حجم تبدیل کوچک است.

کمپین های نمایش استاندارد باید با استفاده از پیشنهاد هوشمند اتوماسیون، تبلیغات نمایشگر پاسخگو و عملکرد مخاطبان ساخته شوند. با انتخاب یک استراتژی پیشنهادات هوشمند، ساخت کمپین نمایشی خود را شروع کنید.

هدف CPA چه کارایی دارد؟

تبدیل حداکثر، CPA هدف یا ROAS هدف را حداکثر کنید تا به اهداف شما تراز شوند. حداکثر رساندن تبدیل به صورت خودکار پیشنهادات را تعیین می کند و به شما کمک می کند بیشتری مبلغ را در بودجه تبلیغات خود بدست آورید.

اگر تازه شروع به کار در گوگل ادز کرده باشید و سابقه تبدیل ندارید یا هدف مشخصی برای هزینه برای هر کار در نظر نگرفته باشید، باز هم این کار ساده ای است. هدف CPA پیشنهاداتی را برای کمک به شما در دریافت هرچه بیشتر تبدیل ممکن برای هزینه هدف برای هر عملی که تعیین کرده اید را مشخص می کند، مانند تبدیل حداکثر. CPA هدف در حساب شما نیازی به سابقه تبدیل ندارد. اگر CPA هدف را تعیین کنید، می توانید مبلیغ تبدیل یا کلیک را با پرداخت مبلغ تبدیل بپردازید.

شما فقط وقتی مشتری در وبسایت یا برنامه شما تبدیل می شود، این هزینه را پرداخت می کنید، لذا حتما یک CPA معقول تنظیم کنید. این باید در حدود میانگین CPA حساب گوگل ادز شما باشد. اگر کمپین شما از داده های تبدیل در مدت زمان کافی برخوردار است، گوگل ادز ممکن است CPA هدف را هنگام ایجاد کمپین توصیه کند. به یاد داشته باشید، CPA هدف برای تبلیغاتی که محدودیت بودجه ندارند، بهترین گزینه است. و در آخر، هدف ROAS به شما امکان می دهد تا براساس بازده هدف در هزینه تبلیغات ارائه دهید. در صورت پیگیری مقادیر تبدیل، از این استراتژی مناقصه استفاده کنید و به جای حجم تبدیل، ارزش را بهینه سازی کنید.

ارسال پیام مناسب به مشتریان با تبلیغات نمایشگر پاسخگو

در مرحله بعدی، تمرکز خود را بر روی ارسال پیام مناسب به مشتریان با تبلیغات نمایشگر پاسخگو قرار دهید. شما دارایی های خلاق ارائه می دهید و ماشین یادگیری، تست خلاقیت را در میلیون‌ها ترکیب برای ارائه تبلیغاتی که تقریباً در همه فضاهای تبلیغاتی در نمایش گوگل جای دارد، انجام می دهد. برخلاف تبلیغات بنر استاندارد، تبلیغات نمایشی پاسخگو دسترسی آسان به همه موجودی های نمایشگر و تغییرات تبلیغاتی نوآورانه را می دهد.

هنگام ایجاد دارایی خود، از بهترین روش های خلاقانه پیروی کنید و در آخر عملکرد مخاطبان را برای کمپین خود، برای رسیدن به مشتریان در هر مرحله از سفر اعمال کنید. انواع مخاطب زیادی وجود دارد که می توانید از طریق گوگل ادز به آنها دسترسی پیدا کنید. از افرادی که هنوز نمیشناسید گرفته تا مشتریانی که الان دارید و هستند. انتخاب مخاطب به اهداف تجاری شما و این که شما به چه کسی می خواهید برسید بستگی دارد.

مخاطبان عملگرا چه کسانی هستند؟

در این مقاله قصد داریم روی مخاطبان عمل کننده (عملگرا) تمرکز کنیم. تصور کنید برای رسیدن به افرادی که می‌شناسید، مخاطبان عملگرا در پایین قیف قرار دارد. Customer Match به شما این امکان را می دهد از داده های آنلاین و آفلاین خود استفاده کنید تا دوباره با مشتریان موجود خود درگیر شوید.

بازاریابی به شما امکان می دهد به افرادی که علاقه خود را به برند شما با مراجعه به وبسایت یا برنامه شما، ابراز کرده اند برسید. وقتی شما آماده افزایش حجم تبلیغات خود هستید، از آنجا که این افراد از قبل برند و شرکت شما را می شناسند و قصد خرید بالایی دارد، این مخاطبان ارزش بسیار زیادی پیدا می کنند. سپس می تونید از طریق مخاطبان مشابه، رویدادهای موجود در بازار، افرادی که قصد سفارش و خرید یا بهبود زندگی را دارند، دسترسی خود را به افرادی که هنوز به وبسایت شما مراجعه نکرده اند، گسترش دهید.

مخاطبان عملگرا

به افرادی که در لیست های Remarketing یا customer match شما هستند مراجعه کنید، این افراد در بازار و به شما امکان دسترسی به افراد بیشتری را می دهند، کسانی که پس از یک دوره تحقیق، قصد تصمیم گیری در مورد خرید را می خواهند بگیرند. مخاطبان داخل بازار بخش های از پیش ساخته ای مانند «لباس کودک و کودک» هستند. در حالی که قصد سفارشی به شما امکان می دهد مخاطبان ایده آل خود را با وارد کردن کلمات کلیدی، URL ها یا برنامه های مربوط به شغل شما تعریف کنید.

وقایع زندگی به شما امکان می دهد تا در نقاط تاثیرگذار در زندگی در هنگام تصمیم گیری در مورد خرید، به افراد برسید. به عنوان مثال وقتی مردم در حال خرید خانه هستند، فارغ التحصیل دانشگاه می شوند یا ازدواج می کنند.

نتیجه گیری

حتما برای هر نوع مخاطب یک کمپین ایجاد کنید. به طوری که می توانید پیشنهادات یا بودجه را برای مخاطبان خاصی که می خواهید به آنها برسید متمایز کنید. اگر مخاطبی را انتخاب کنید که اهداف عملکرد شما را برآورده سازد، عملکرد گسترش Targeting گسترش دسترسی شما به افراد مشابه را آسان می کند. از اسلایدر استفاده کنید تا افراد بیشتری را پیدا کنید که مشابه عملکرد کمپین فعلی شما باشند. از جمله نمایش در استراتژی دیجیتال جامع، به شما کمک میکند تا در همه نقاط در طول این سفر آنلاین به مشتریان برسید. ساخت کمپین های نمایشی با اتوماسیون شما را برای موفقیت آماده میکند.

امیدواریم که از مقاله ساختن کمپین های نمایشی موفق بهره کامل را برده باشید.

درباره‌ی مریم داورزنی

Avatar

همچنین ببینید

بازاریابی ارزان

بازاریابی ارزان و معرفی 10 ایده عالی

ّبازاریابی ارزان چیزی است که امروزه به دغدغه بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *