خانه / وبلاگ گوگل ادوردز / ساخت کمپین در گوگل ادوردز

ساخت کمپین در گوگل ادوردز

ساخت کمپین کار ساده‌‌ایست و به شما امکان می‌دهد تا کسب و کارتان را به افرادی که جستجوهای مرتبط انجام می دهند، متصل کنید.

ایجاد یک کمپین

بیایید تصور کنیم که شما گلهای زیادی برای فروش دارید و می دانیم که مردم عاشق گل هستند. تبلیغات جستجوی شما آنها را به سایت گل فروشی شما هدایت می کند. برای شروع تبلیغات جستجو شما نیاز به یک اکانت گوگل ادوردز و همچنین ساخت کمپین فعال دارید.اگر هنوز این حساب را ایجاد نکرده اید، میتوانید به وبسایت ads.google.com بروید و اکنون این اکانت را فعال کنید.

 

مراحل ساخت کمپین

مراحل ساخت کمپین

بنابراین بیاید اولین کمپین خود را با هم ایجاد کنیم. با کلیک بر روی دکمه + در صفحه کمپین شروع کنید.

مرحله اول: Search Network را به عنوان نوع کمپین انتخاب کنید. این بدان معنی است که می توانید تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل نشان دهید.

مرحله دوم: به تبلیغات خودتان هدفی را اختصاص دهید. به عنوان مثال بیایید از ترافیک وبسایت شروع کنیم. ادامه بدهید و آدرس وبسایت خودتان را وارد کنید.

مرحله سوم: زمان آن رسیده که نام کمپین خود را اعلام کنید. ممکن است در یک زمان چندین کمپین را اجرایی کنید، بنابراین سعی کنید تا حد ممکن توصیفی باشد.

مرحله چهارم: می توانید تبلیغات خود را به افراد علاقه مند به محصولات یا خدمات خود نشان دهید.

به عنوان مثال سایت ها در شبکه های جستجو (Search Network) و شبکه های نمایشی (Display Network)، میتوانید هر دو شبکه را انتخاب کنید و اگر تمایل داشتید کمپین های فقط جستجو را انتخاب کنید. هم چنین شما می توانید این تنظیمات را همیشه تغییر دهید.

مرحله پنجم: همچنین می توانید مکان هایی که می خواهید تبلیغات شما نشان داده شود را انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر تبلیغات و وبسایت شما فقط به زبان فارسی است، از ایران شروع کنید و اگر میخواهید به مشتریان بالقوه نزدیک گل فروشی خودتان دسترسی داشته باشید، می توانید موقعیت مکانی خود را به یک شهر یا منطقه محدود کنید. همیشه می توانید بعداً به این مرحله برگردید و این تنظیمات ر ا تغییر دهید.

مرحله ششم: زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تمام زبان هایی را که مشتریان بالقوه شما صحبت می کنند، انتخاب کنید تا وبسایت شما بتواند از آنها پشتیبانی کند.

مرحله هفتم: زمان انتخاب استراتژی پیشنهاد رسیده است.

به یاد داشته باشید، هربار کسی روی تبلیغات گوگل شما کلیک کند، از شارژ اکانت ادوردز شما کاسته می شود. در اینجا تعدادی گزینه وجود دارد. اگر هدف شما هدایت ترافیک وبسایت است، یک استراتژی پیشنهادی برای پیشنهاد حداکثر کردن کلیک وجود دارد. این استراتژی در مورد دریافت بیشترین کلیک در بودجه متوسط روزانه کمپین شماست. می توانید بعداً به اینجا برگردید تا یک استراتژی پیشنهادی دیگر را امتحان کنید.

مرحله هشتم: بودجه متوسط روزانه خود را وارد کنید.

برای فهمیدن بودجه متوسط روزانه خود، آنچه را که معمولاً در هر ماه صرف می کنید تقسیم کنید. به طور متوسط تعداد روز در ماه تقریباً 30.4 است.

مجموعه ای از تنظیمات دیگر مانند پیوند سایت یا افزودنی های تماس را مشاهده خواهید کرد. افزودنی های تبلیغ مهم است و می تواند به شما کمک کند. اطلاعات اضافی را در تبلیغات خود به مشتریان نشان دهید. در مقالات بعدی به مواردی خواهیم پرداخت.

مرحله نهم: فراموش نکنید که کمپین خود را ذخیره کنید.

شما اولین کمپین خود را ایجاد کرده اید و اکنون شما بلافاصله به صفحه ای هدایت می شوید تا گروه های تبلیغاتی را تنظیم کرده و کلمات کلیدی را انتخاب کنید.

درباره‌ی مریم داورزنی

همچنین ببینید

تبلیغات جستجو چیست؟

تبلیغات جستجو چیست؟

برای اینکه بدانید تبلیغات جستجو چیست؟ شما در جای درستی قرار دارید و آماده تبلیغات …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *