خانه / وبلاگ گوگل ادوردز / صفحه فرود در گوگل ادز و راهکار های بهبود عملکرد آن

صفحه فرود در گوگل ادز و راهکار های بهبود عملکرد آن

در حال حاضر برای کمک به شما در بهبود عملکرد صفحه فرود در گوگل ادز، راه حل های جدیدی از گوگل در دسترس است. تبلیغ کنندگان به طور طبیعی زمان زیادی را سپری می کنند تا در مورد تبلیغات در گوگل فکر کنند که چه چیزی مردم را قادر به کلیک کردن می کند؟

آیا افراد برروی هتل های لوکس بیشتر کلیک میکنند یا صبحانه رایگان؟

عملکرد صفحه فرود در گوگل ادز

تصور کنید مشتری برای پیشنهاد عالی تعطیلات در جستجوی شماره تماس است. تبلیغ شما برای او جذاب است و او با کلیک کردن به صفحه فرود شما وارد می شود. تجربه او در صفحه شما به همان اندازه کلیک اول مهم است و چون مشتریان بیشتری از تلفن همراه خود برای جستجو استفاده می کنند، داشتن یک صفحه فرود عالی در تلفن همراه، موثرتر و مهمتر از همیشه است.

صفحه جدید صفحات فرود در گوگل ادز می تواند به شما در بهینه سازی عملکرد صفحه فرودتان کمک کند. می توانید ببینید که کدامیک از URL ها در حساب شما بیشترین فروش را داشته و براین اساس کدام یک توجه شما را بیشتر جلب خواهد کرد. بنابراین می توانید اقدامات مناسب را به راحتی انجام دهید.

همچنین می توانید ببینید کدام سایت ها برای موبایل مناسب تر هستند که می تواند تفاوت بین نرخ تبدیل و یا از دست دادن مشتریان را ایجاد کند.

گروه های تبلیغاتی در گوگل ادز

معرفی ابزار هایی برای بهبود یک صفحه فرود عالی

بیشتر بازدیدکنندگان سایت از موبایل هستند و بهتر است برای صفحه ای که بیش از سه ثانیه برای بارگذاری نیاز دارد از شتاب دهنده موبایل استفاده کنید. برای ایجاد سریعترین صفحات فرود بهینه شده برای موبایل، با کلیک روی تبلیغات جستجو شما به صفحه فرود AMP، هدایت می شوند که می تواند تجربه فوق العاده سریع و لذت بخشی را در موبایل ایجاد کند. همان چیزی که کاربر انتظار دارد!

برای آموزش کامل بهینه سازی وب سایت در موبایل کلیک کنید!

ابزار جدید دیگری که به شما در بهبود صفحات فرود کمک می کند، Google Optimize نام دارد. این یک ابزار ویرایش بصری رایگان برای آزمایش دو نسخه مختلف صفحات فرود است.

در اینجا مثالی از نحوه عملکرد آن را برایتان آورده ایم:

فرض کنید تبلیغ کننده ما هتلی را اداره می کند. با استفاده از optimize او قادر است نسخه های مختلف صفحه فرود خود را ایجاد کند و ببیند که چه چیزی بهتر عمل می کند. عکسی از هتل او یا عکسی از خانواده ای در حال استراحت در هتل.

وقتی آزمایش را شروع کرد، بهینه سازی محاسبه می کند که کدام صفحه فرد بهترین عملکرد را دارد و در واقع به تبلیغ کننده ما کمک می کند از تبلیغات گوگل ادز خود ارزش بیشتری را کسب کند.

برای شروع یک حساب در optimize.google.com ایجاد کنید و سپس تمام کاری که باید انجام دهید، پیوند بهینه سازی به حساب کاربری شما در گوگل ادز است.

درباره‌ی مریم داورزنی

Avatar

همچنین ببینید

گروه های تبلیغاتی در گوگل ادز

ساخت گروه های تبلیغاتی در گوگل ادوردز

در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه حساب گوگل ادز برای ایجاد  گروه های …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *