خانه / وبلاگ گوگل ادوردز / آموزش پنل گوگل ادوردز

آموزش پنل گوگل ادوردز

در این مقاله قصد داریم به آموزش حساب گوگل ادز بپردازیم. بعد از ساخت اکانت گوگل ادوردز وقتی برای اولین بار وارد پنل کاربری گوگل ادز می‌شوید، در این صفحه نمای کلی را مشاهده خواهید کرد که داده‌های آماری تازه‌ای برای کمک به بهبود عملکرد شما ارائه می دهد. این صفحه نقطه شروع شما برای تبلیغات در گوگل است.

سفری به حساب گوگل ادز

گوگل داده های آماری تولید شده را برای هر سطح از حساب شما نمایش میدهد، از کمپین های کلی شما تا یک گروه تبلیغاتی خاص. شما میتوانید محدوده تاریخ را تنظیم کنید، یک کمپین انتخاب کنید یا برای دریافت داده های آماری بیشتر روی جزئیات یک کارت خاص کلیک کنید.

برای جابجایی بین کمپین ها و گروه های تبلیغاتی از منو ناوبری در سمت چپ در پنل گوگل ادز تان استفاده کنید. در صفحه های کوچکتر، پنل ناوبری به طور پیش فرض مخفی است. برای نمایش آن موس را روی سمت چپ صفحه ببرید یا روی نماد پیکان کلیک کنید.

می توانید کمپین ها و گروه‌های تبلیغاتی خود را در پنل ناوبری فیلتر کنید، همچنین این قابلیت آنچه در فضای اصلی حساب کاربری گوگل ادوردز شما قابل مشاهده است را نیز فیلتر می کند.

برای رفتن به صفحه کمپین قبلی، روی سطح مورد نظر خود در نوار خاکستری کلیک کنید.

در کنار پنل ناوبری منوی صفحه قرار داد، جایی که می توانید بسیاری از ویژگی های مهم را به سرعت و به راحتی پیدا کنید. در اینجا می تواند در بین صفحات اصلی حساب کاربری‌گوگل ادوردزتان حرکت کنید، مانند گروه های تبلیغاتی، تبلیغات و امکانات افزودنی یا کلمات کلیدی.

حساب کاربری گوگل ادوردز

گزینه های فهرست وابسته به صفحه ای که قرار دارید، در پنل ناوبری تغییر میکند و فقط گزینه های مربوط به کمپین یا گروه تبلیغاتی انتخاب شده، محتوای منو را نشان می دهد. در واقع آنچه در صفحه کاری مشاهده می کند مربوط به آنچه در پنل ناوبری انتخاب کرده اید نیز می باشد. بنابراین اگر در گروه تبلیغاتی خاصی هستید و صفحه تنظیمات را انتخاب می کنید، اطلاعاتی که میبینید و اقداماتی که انجام می دهید فقط مربوط به تنظیمات مرتبط با آن گروه تبلیغاتی است.

قصد دارید چیز جدیدی ایجاد کنید؟

دکمه آبی + را پیدا کنید. توجه داشته باشید که چگونه می توانید خرده صفحات را در یک صفحه حرکت دهید. کافیست به دنبال نمادها برای فیلتر کردن، بخش بندی و تنظیم ستون‌های خود باشید.

برای ابزار و ویژگی های اضافی به گوشه بالا سمت راست بروید. با کلیک بر روی دکمه «برو به» به هر مکانی در حساب خود سفر کنید، یا G و سپس T را فشار دهید و آنچه را که می خواهید وارد کنید، مانند Campaigns

با کلیک بر روی نماد گزارش، به گزارش عملکرد خود دسترسی پیدا کنید، این دکمه در گوشه سمت راست بالای حساب خود قرار دارد. سپس گزارش یا داشبورد را انتخاب کنید. این برگه Dimensions گزارشات است که با گزارش های از پیش تعریف شده ادغام شده است.

هم چنین می توانید با کلیک روی نماد ابزار به ابزارهای بهینه سازی و برنامه ریزی  ضروری دسترسی پیدا کنید، ویژگی هایی مانند صورتحساب و پرداخت، برنامه ریز کلمات کلیدی، نرخ تبدیل و مدیریت مخاطبان در فهرست اصلی ابزارها هستند.

برای راهنمایی بیشتر و دسترسی به منابع آموزشی به نماد کمک بروید تا برای کمک به شما در انجام امور به مراحل هدایت شده دسترسی پیدا کنید. نماد زنگ نیز هشدارهای حساس را به شما نمایش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از حساب کاربری گوگل ادز خود، حتماً منابع راهنما را مطالعه کنید.

درباره‌ی مریم داورزنی

Avatar

همچنین ببینید

گروه های تبلیغاتی در گوگل ادوردز

صفحه فرود در گوگل ادز و راهکار های بهبود عملکرد آن

در حال حاضر برای کمک به شما در بهبود عملکرد صفحه فرود در گوگل ادز، …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *