خانه / وبلاگ سئو / صفحه اول گوگل|چگونه در صفحه اول گوگل قراربگیریم؟

صفحه اول گوگل|چگونه در صفحه اول گوگل قراربگیریم؟

چگونه در صفحه اول گوگل قراربگیریم؟

صفحه اول گوگل و قرار گرفتن هر وب سایتی در آن با استفاده از روش ها و تکنیک هایی میسر می شود. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنند که ماحصل این کار، افزایش ترافیک سایت، بهبود نرخ تبدیل و در نهایت کسب درآمد بیشتر است. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل همچنین به ایجاد آگاهی از برند برای کسب و کار شما کمک می کند، زیرا کاربران موتور جستجو، احتمالا به سایتی اعتماد می کنند که در صفحه اول گوگل قرار دارد تا سایت هایی که در صفحات بعدی قرار دارند.

صفحه اول گوگل

7 تکنیک برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

1- روی سئو وب سایت خود تمرکز کنید

قبل از شروع کار بر روی محتوای وب سایت خود، باید تمام ابزارهای سئو را که در بهینه سازی سایت، مورد استفاده قرار می گیرد، به خوبی بشناسید. در این راه از ابزارهای مختلف برای تحلیل انواع کلمات کلیدی استفاده کنید، چرا که این ابزارها برای کمک به شما در یافتن بهترین کلمات کلیدی برای ضربه زدن به مخاطب هدف کمک می کنند. برای کمک به شما در ایجاد پست های وبلاگ، روی کلمات کلیدی که رقابتی کم، اما نرخ کلیک بالایی دارند، متمرکز شوید. با تمرکز بر ارتقاء سایت خود و استفاده از استراتژی مناسب برای سئو می توانید در صفحه اول گوگل ظاهر شوید.

کلمات کلیدی شما انتخاب می کنید باید به عنوان، محتوا، توضیحات متا و تگ تصاویر شما نیز اضافه شود. اگر تصاویر را به محتوای خود اضافه می کنید، به یاد داشته باشید که کلمه کلیدی اصلی خود را  در برچسب عنوان تصویر و برچسب متن جایگزین قرار دهید. ارتقاء وب سایت شما با استفاده از سئو، یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن ترافیک طبیعی و کسب رتبه بالاتر و در نهایت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است.

 

2- بازاریابی رسانه های اجتماعی

دنیای رسانه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی را کاملا تغییر داده است. ایجاد یک حساب کاربری در رسانه های اجتماعی و تعامل با مشتریان، اغلب بهترین راه برای تبلیغ یک وب سایت است. شما قادر خواهید بود با مشتریان ارتباط برقرار کنید و می توانید در نتیجه ارتباط خود با آنها، نتایج سریع و فوق العاده ای کسب کنید. حساب های مختلف رسانه های اجتماعی بستری عالی برای مشاغل به منظور نمایش تبلیغات تجاری به مخاطبان می باشند.

ارتقاء وب سایت ها در حساب های رسانه های اجتماعی می تواند شامل تصاویر برند شما باشد. برای به دست آوردن “لایک” و اطلاعات تماس با مشتری و ارائه مسابقات با ایجاد صفحات فرود اقدام کنید. فیسبوک و توئیتر از اصلی ترین رسانه های اجتماعی می باشند، اما پینترست و اینستاگرام نیز به عنوان راه های دیگر برای تبلیغ یک وب سایت، بازخورد خوبی دارند.

شبکه های اجتماعی

3- ایندکس دستی صفحات

یک روش ساده برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، ایندکس دستی صفحات سایت شماست. ایندکس دستی مطالب در گوگل یکی از راه کارهایی است که برای بهبود صفحات شما در موتور جستجو و تسریع ورود به سیستم سرچ کاربران گوگل الزامی است. امری که امروزه هر شخصی که یک وب سایت اینترنتی را مدیریت می کند باید از آن آگاه و نحوه انجام آن را بلد باشد.

 

4- اثبات هویت برند

تصویر برند شما نشان می دهد که مردم چگونه شرکت شما را می شناسند. مدتی را صرف کنید تا هویت برند خود را مشخص و تثبیت کنید. به اندازه کافی قانع کننده باشید تا توجه مردم را جلب کنید. برای حساب ایمیل، پیام های متنی و انجمن هایی که URL وب سایت شما را شامل می شود، امضایی داشته باشید. این یک روش عالی برای شناخت افراد از برند شما است و باعث می شود افراد بر روی URL شما کلیک کنند. اگر تصمیم دارید URL خود را به پیام رسانی متنی و سایر گزینه های تبلیغات موبایل اضافه کنید، داشتن یک وب سایت بهینه برای تلفن همراه بسیار مهم است.

 

5- بک لینک متقابل

یکی از راه های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ارائه لینک وب سایت های دیگر به سایت شما است. اگر می خواهید تبلیغ کنید، گزینه های پیش روی شما برای ایجاد بک لینک، شامل موارد زیر است: وبلاگ مهمان، شرکت در انجمن، تبادل لینک و مقالات خبری. تبادل پیوند سایت خود را با سایت های با رده پایین و کم کیفیت آغاز نکنید. موتورهای جستجو می خواهند وب سایت شما از سایت هایی که  دارای رتبه بالاتر هستند، ورودی بگیرند، و در ازای آن به شما پاداش می دهند. روی ایجاد پیوندهایی متمرکز شوید که برای خوانندگان مرتبط باشد و از کلمات کلیدی یا عباراتی با کیفیت برای به دست آوردن پیوند استفاده کنید. پیوندهای ورودی بخش مهمی از دنیای سئو هستند، اما باید در نحوه ایجاد آنها دقت کنید. آهسته و پیوسته این کار را انجام دهید.

ایجاد بک لینک

6- محتوای باکیفیت تولید کنید

موتور جستجوی Google محتوای شما را بر اساس طیف وسیعی از سیگنال های مختلف که شامل موارد زیر می شود مورد بررسی قرار می دهد:

  • طول محتوا
  • موضوع محتوا
  • توزیع کلید واژه
  • لینک های درونی و بیرونی
  • آنکرتکست ها

راه صحیح برای نوشتن محتوای با کیفیت این است که اطمینان حاصل کنید که متناسب با عنوان اصلی محتوای شما طولانی، مرتبط و دارای منبع معتبر باشد. شما باید هر زمان که مطالبی را ایجاد می کنید از قبل برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات کافی برای پر کردن 2 الی 4 هزار کلمه با اطلاعات ارزشمند دارید. یک محتوای با کیفیت می تواند یک محرک برای رشد یک صفحه، چندین صفحه یا یک وب سایت کامل باشد. با این حال، حتی بهترین محتوا بین 2 تا 5 ماه برای بالغ شدن زمان نیاز دارد. تولید محتوای باکیفیت یکی از مهترین پارامترها برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می باشد.

 

7- تبلیغات در گوگل

گوگل برای آن دسته از وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل حضور ندارند، ابزارهایی را ارائه کرده است که با استفاده از آنها، وب سایت ها می توانند ضعف سئوی سایت خود را جبران نموده و با پرداخت هزینه اندکی به گوگل، حضور موثری در صفحه اول گوگل داشته باشند و به جذب مشتری بپردازند. تبلیغات در گوگل ادوردز و گوگل ادسنس بهترین نوع تبلیغات درگوگل می باشد.

درباره‌ی سایه احمدی

Avatar

همچنین ببینید

تحقیق کلمه کلیدی

تحقیق کلمه کلیدی چیست؟ بررسی بهترین روش ها

تحقیق کلمه کلیدی فرآیندی است که شما با استفاده از آن، درباره پیدا کردن اصطلاحات …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *